Самоосвітня діяльність вчителя
російської мови та літератури
Швачунової Т.Л.
Тема: «Розвиток
предметних компетентностей учнів на уроках російської мови та літератури в
умовах реформування української школи».
І етап реалізації самоосвітної діяльності: організаційно-теоретичний.
Мета: Забезпечити
активізацію пізнавальної діяльності
учнів шляхом розвитку предметних компетентностей учнів в умовах реформування
української школи на уроках російської мови та літератури.
Завдання: З`ясування суті предметних компетентностей учнів в умовах
реформування української школи на уроках російської мови та літератури;
проаналізувати предметні компетентності учнів в умовах
реформування української школи на уроках російської мови та літератури та зміни
у структурі уроку;
формування методичних умов для розвитку предметних
компетентностей учнів в умовах реформування української школи на уроках
російської мови та літератури.
Вересень-жовтень
|
Листопад-грудень
|
Січень-березень
|
Квітень-травень
|
Вибір
теми, визначення цілей та завдань, планування.
Аналіз
основних предметних компетентностей учнів в умовах реформування української
школи на уроках російської мови та літератури.
|
Порівняння
методичної системи розвитку основних предметних компетентностей учнів в умовах
реформування української школи на уроках російської мови та літератури з
традиційним навчанням.
|
Вивчення
інтерактивної основи розвитку предметних компетентностей учнів в умовах
реформування української школи на уроках російської мови та літератури.
|
Вивчення
методичних умов розвитку предметних компетентностей учнів в умовах
реформування української школи на уроках російської мови та літератури.
Звітування
(доповідь, реферат, виступ на МО, семінарах, тощо).
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий