Методички


Самоосвітня діяльність вчителя російської мови та літератури
Швачунової Т.Л.
Тема: «Розвиток предметних компетентностей учнів на уроках російської мови та літератури в умовах реформування української школи».
І етап реалізації самоосвітної діяльності: організаційно-теоретичний.
Мета: Забезпечити активізацію  пізнавальної діяльності учнів шляхом розвитку предметних компетентностей учнів в умовах реформування української школи на уроках російської мови та літератури.  
Завдання: З`ясування суті предметних компетентностей учнів в умовах реформування української школи на уроках російської мови та літератури;
проаналізувати предметні компетентності учнів в умовах реформування української школи на уроках російської мови та літератури та зміни у структурі уроку;
формування методичних умов для розвитку предметних компетентностей учнів в умовах реформування української школи на уроках російської мови та літератури.
Вересень-жовтень
Листопад-грудень
Січень-березень
Квітень-травень
Вибір теми, визначення цілей та завдань, планування.
Аналіз основних предметних компетентностей учнів в умовах реформування української школи на уроках російської мови та літератури.

Порівняння методичної системи розвитку основних предметних компетентностей учнів в умовах реформування української школи на уроках російської мови та літератури з традиційним навчанням.
Вивчення інтерактивної основи розвитку предметних компетентностей учнів в умовах реформування української школи на уроках російської мови та літератури.
Вивчення методичних умов розвитку предметних компетентностей учнів в умовах реформування української школи на уроках російської мови та літератури.
Звітування (доповідь, реферат, виступ на МО, семінарах, тощо).

Комментариев нет:

Отправить комментарий